2011-12-01

Z przyjemnością:-) / With pleasure:-)



Fresh - soutache/sutasz, glass/szkło, jade/jadeit, Mother of Pearls/masa perłowa, satin/satyna, metal/metal, eco leather/skóra ekologiczna - for Anya.es/dla Ani

Wreszcie mogę ujawnić:-)/ Finally, I show:-)



Onophoro II - soutache/sutasz, silver/srebro, Swarovski, coral/koral, glass/szkło - order/zamówienie


Wywiad z Wampirem VI - kolczyki / Interview with the Vampire VI - errings - soutache/sutasz, silver/srebro, glass/szkło, pearl/perła, leather/skóra - order/zamówienie

21 komentarzy:

  1. Kolczyki mnie powalają... Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest cudowny absolutnie!:D Trzymam go przy sobie i gapię się nonstop!:)))
    Aniu, dziękuję stokrotnie, choć żadna fotka nie jest w stanie oddać właściwego blasku Twej biżuterii!:*
    Polecam wszystkim - prace Ani to unikatowe dzieła wykonane z pietyzmem i dbałością!:)))
    Jestem zachwycona - rewelacja!:)))
    p.s. wybacz, że o kolczykach nie wypowiadam ani słowa, ale jestem pod wrażeniem tego co trzymam w dłoniach... Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik powalający, cudowny, kolczyki piękne. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik normalnie nieziemski!!! Kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. powalający naszyjnik- a tak nawiasem świetny blog:)trafiłam tu przypadkiem i jestem zachwycona:)
    pozdrawiam i zapraszam na
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik powalił mnie na kolana, już zapomniałam jak kocham zieleń, a Ty mi nim przypomniałaś :) Moja córcia powiedziała "pokaż mi tego nietoperza" :)))
    Cudowna, ciepła kolorystyka, ciekawa forma, perfekcyjne wykonanie.
    Kolczyki taż bardzo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutnie, absolutnie przepiękne! po prostu magia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, ale to wydaje się być wymarzonym naszyjnik, kocham, wiele fliciades.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie prace niesamowicie piękne! Ostatnio wdzięku jak paw =)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki (te w ciepłych kolorach) - love!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik - arcydzieło!!! Kolczyki również piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik powalający! I te pierwsze kolczyki!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest bardzo IMPONUJĄCE !

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik rewelacyjny!!! Mistrzostwo świata :) kolczyki równie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyszłam sobie znowu popatrzeć :) i zaprosić Cię do mnie na zimowe candy :)
    http://kuferekmarzen.blogspot.com/2011/11/zimowe-candy-w-kuferku-marzen.html

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik wlasnie podziwilam u jednej z blogerek:) super

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik podziwiałam już u Anyi i jak go zobaczyłam to siebie pomyślałam, że właśnie zrobiła go w Twoim stylu, a potem przeczytałam że to od Ciebie:d Super:) A kolce jak zwykle przepiękne połączenia kolorystyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, naszyjnik przyprawia o zawrót głowy - brak mi słów aby wyrazić swój zachwyt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, ta pierwsza praca, zielony naszyjnik... Po prostu rewelacja... Zresztą, zastanawiam się, czy aby nietaktem nie jest w ogóle ocenianie Autorytetów, jak Ciebie.
    Buziaki :*)

    OdpowiedzUsuń