2014-09-03

Traseta



Traseta - projekt wymiankowy

18 komentarzy:

  1. Bransoletka wyszła Ci, Hannah, znakomita! Sama bym z chęcią ją nałożyła na co dzień tak, jak noszę tą od Ciebie fioletowo-szarą, z candy ;-) Zawsze przynosi mi szczęście!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja moja moja ;) dziękuję Aneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabójcza kolorystyka :D cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojego czasu szyłam swetry ze starych szetlandów. Zabawki zaś ze podkoszulek dzianinowych, ale wszystko poszło na PCK. Czy ta dziewczyna od zabawek ma jakieś namiary w necie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś wrzucił link na FB, dziewczyna chyba ze Stanów, jeśli odnajdę to kiedyś to ci podrzucę, a u nas robi to:http://sankowo.blogspot.com/2012/03/koty-swetry.html

      Usuń
  5. Zgadzam się z poprzedniczkami, piękna!
    Moim pracom daleko kunsztem do Twoich, ale zapraszam do obejrzenia i skomentowania:
    Ręcznie tworzona biżuteria
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń